מתכונים

גודל גופן: +

פופקורן: חטיף עם רמות גבוהות יותר של נוגדי חמצון מאשר פירות וירקות

פופקורן: חטיף עם רמות גבוהות יותר של נוגדי חמצון מאשר פירות וירקות

לפי מחקר של אוניברסיטת סקרנטון המוניטין של פופקורן כחטיף מזון בריא עלה לאחרונה בכמה דרגות כאשר מדענים דיווחו לאחרונה כי הוא מכיל יותר חומרים נוגדי החמצון בשם "פוליפנולים" מאשר פירות וירקות.

החוקרים גילו כי בקליפה של גרעיני הפופקורן -חלק שכולם שונאים בשל נטייתה להיתפס בשיניים - למעשה יש את הריכוז הגבוה ביותר של פוליפנולים וסיבים תזונתיים. " מגיעות לקליפות האלה יותר כבוד " אומר ד"ר ג'ו וינסון "הם ממש גושי זהב תזונתיים".

 

פופקורן עשוי להיות חטיף מושלם. זה החטיף היחיד שהוא 100% לא מעובד. כל דגנים אחרים מעובדים ומדוללים עם מרכיבים אחרים , ולמרות שהדגנים נקראים לפעימים whole grain, (כמו "חיטה מלאה "), זה פשוט אומר כי מעל 51 אחוזים ממשקלו של המוצר הוא מחיטה מלאה . מנה אחת של פופקורן תספק יותר מ -70 אחוזים מהצריכה היומית של דגנים מלאים. האדם הממוצע מקבל רק כמחצית מנה של דגנים מלאים ביום, ופופקורן יכול למלא את הפער.
על פי ד"ר וינסון כמות השומן בשקיות פופקורן למיקרוגל היא כ- 43% לעומת כ-28% בהכנה בסיר.

כמו כן ציין ד"ר וינסון שפופקורן אינו יכול להחליף לחלוטין צריכת פירות וירקות מאחר ופירות וירקות מכילים ויטמינים וחומרים מזינים אחרים, שחסרים בפופקורן.

0
איך הפופקורן נכנס לקולנוע
פופקורן טאקו Cheesy (זה טעם של דוריטוס!)

Related Posts